Tab Content
No Recent Activity

168 Visitor Messages

  1. View Conversation
    Thanks Vix. Nice to see you back on the forum as well, was beginning to wonder if you'd left us
    How've you been? Merry Christmas by the way!
  2. View Conversation
    Yeah it still cuts me up thinking about it, but I guess killing off a central character was bound to happen in order to tense things up in the current situation, which felt like it was going nowhere till now. Can't wait to see what Rick does about Nevan, he sure does give the Governor a run for his money in the biggest basterd category.

    Here's an interesting read by the way that might give the death more justification. > http://www.avclub.com/articles/the-1...the-que,82417/
  3. View Conversation
    Haha fair enough, just remember to give me a shout if you ever do get around to wanting to do co-op, (even if that will likely be well into next year I'm sure hahaha).

    And yeah you are right on Pets achievements, I've only got 3 so far, and been playing a fair bit, but not that fussed yet. They do seem hard, but all possible to do, plus it's just fun attacking people with my cat too much to care haha.

    As for giving my cat a bath, I don't know, did it nearly straight away. My guy got a wish saying to give my cat a bath, clicked on the bath, and then just washed my cat haha, simple as that. I guess sometimes the cat refuses it, but imagine after trying a few times it will work for you.
  4. View Conversation
    Think it's safe to say you have given up on Resi already then haha, oh well.

    Anyways, just wanted to say hi, and that started Sims 3 Pets, (thanks to you), today. Definately more fun than I thought it would be, though one bug in particular is ruining things a little. But just seeing dogs and cats running around will take some getting used to hehe.
  5. View Conversation
    So you went and spent your wages on a new iphone..... than getting Resi!?!?!?! Even if that isn't the case, you are CRAAAAAZY hahaha, hurry up and start!

    Sorry to hear about both your Dad and uncle, especially your uncle if he is just hanging in there, really hope he will be able to pull through!! And yeah I'm ok thanks, few things are being a bit of a pain, but no real point in complaining about them haha.
  6. View Conversation
    Thanks for the offer Viixen but i've got it sorted now.
  7. View Conversation
    Well I said it to you on my 360 message, and I'll say it again here - HURRY UP AND START PLAYING!!!!

    Have obviously by now finished all the campaigns, and if you see the really long post I made in the forum about it, do really like it. Yeah it's far gone from the classic days, and does feel like a better version of 5, but worth it for me.

    Though at this rate, by the time you'll be ready to do any co-op, I'll probably have been long finished with the game hahaha. Oh and bit of advice for you, the game is actually pretty damn hard, (especially STUPID ASS Leon), so wouldn't do it any higher than Normal if playing on your own, (or with anyone for that matter hehe).

    Oh and hope you are well of course, and that your family is doing fine also!
  8. View Conversation
    "Gonna eat so many goddamn crumpets, It's going to be a Crumpocolypse."
  9. View Conversation
    Well that's a step in the right direction I guess haha. You should just get them to worship you really, and then do any hard work you have, whilst you sit back and eat some crumpets!

    Oh and I did notice you mention in the forum that you are only starting Resi once you have finished Fallout 3....... WHY!?!?!?!?!?! How you can wait any longer than necessary I don't know haha, crazy girl. Sure you'll like it though. Does have its problems, but I'm liking it.
  10. View Conversation
    Awwww, how sweet, aren't you the talented one doing all that on your own hehe. Hope everyone appreciates what you did, heck I'd be really pleased if I was a kid visiting there.

    And I remember talking about the kids that visit your library a bit, and how some of them were right little gits, so has that got any better lately?
Showing Visitor Messages 21 to 30 of 168
Page 3 of 17 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Page 3 of 17 FirstFirst 1234513 ... LastLast
About Viixen

Basic Information

Date of Birth
September 4, 1986 (31)
About Viixen
Biography:
Dog Lover. Gamer. Librarian.
Location:
Peterborough
Interests:
movies, games, books.
Occupation:
Library worker
XBOX 360 Gamertag:
Hello Viixen

Statistics


Total Posts
Total Posts
1,356
Posts Per Day
0.57
Visitor Messages
Total Messages
168
Most Recent Message
26-08-2016 12:23 PM
General Information
Last Activity
07-12-2017 04:07 PM
Join Date
17-01-2012
Referrals
0

26 Friends

  1. Anders Anders is offline

    Dance Commander

    • Send a message via Skype™ to Anders
    Anders
  2. ApronChef ApronChef is offline

    New Member

    ApronChef
  3. Archangel Archangel is offline

    Press B to jump!

    • Send a message via MSN to Archangel
    • Send a message via Skype™ to Archangel
    Archangel
  4. BlondeMoments BlondeMoments is offline

    New Member

    BlondeMoments
  5. bollwoven bollwoven is offline

    GF Member

    bollwoven
  6. CoachMario38 CoachMario38 is offline

    GF Active Member

    CoachMario38
  7. Cronus Cronus is offline

    Captain Sexual Innuendo

    Cronus
  8. D.S.C.L D.S.C.L is offline

    Long Gone

    D.S.C.L
  9. Daeanu Daeanu is offline

    Senior Member

    Daeanu
  10. DjDarkSide DjDarkSide is offline

    New Member

    • Send a message via Yahoo to DjDarkSide
    DjDarkSide
Showing Friends 1 to 10 of 26
Page 1 of 3 123 LastLast